PSYCH-K מאד יעילה בעבודה עם ילדים. מכיון שאצל ילדים האמונות עדיין לא מקובעות חזק כל כך והם גם הרבה יותר פתוחים  ופחות ספקניים מאיתנו המבוגרים.

השיטה יעילה להגדלת הבטחון העצמי ותחושת הערך העצמי של ילדים.  עבודה עם השיטה מעצימה אותם ומחזירה לילד את האמונה בכוחותיו.

איך זה עובד?

במהלך הפגישה אנו מבררים ביחד אילו מטרות הילד רוצה להגשים ואחר-כך בודקים אם בתת-המודע יש לו אמונות התומכות במטרה. לכולנו אמונות, מודעות ולא-מודעות, לגבי עצמנו, יכולותינו והעולם סביבנו. אמונות אלו לא תמיד תומכות. ב –PSYCH-K אנו מטמיעים אמונות חדשות , חיוביות (שהילד עצמו בוחר) שתסייענה לילד להשיג את מטרותיו, ברמת התת-מודע.

דוגמא: ילדה בת 7 שעדיין לא מזהה חלק גדול מאותיות ה א-ב (שלא לדבר על קריאה).

שאלתי אותה מה היא הייתה רוצה. יחד חיברנו הצהרה חיובית שמתארת את המטרה שלה. ההצהרה הייתה: "קל לי ללמוד לכתוב ולקרוא את כל האותיות".

במהלך ה"איזון" הילדה דמיינה את עצמה קוראת, כותבת, ולומדת. דיברנו על ההרגשה של הצלחה – "איך זה מרגיש", "איפה את מרגישה את זה בגוף" וכד' והטמענו את האמונה החדשה תוך כדי תנוחה המשלבת עבודה של שתי ההמספרות של המוח יחדיו. זהו מצב הידוע כמצב של "למידת על" או "מוח אחד".

לאחר הטיפול החלה הילדה בהדרגה להראות מוטיבציה ללמידה שלא הייתה לה קודם. הלכה בשמחה לשיעורי העזר, בעצמה יזמה כל הזמן פעילויות ומשחקים בנושא אותיות והתקדמה בלמידה בצורה מטאורית. העבודה שעשינו ביחד הסירה איזשהו מחסום שככל הנראה נבנה במהלך הכישלונות שלה ללמוד בעבר ואפשרה לה לזנק קדימה.

ניתן לקרוא וללמוד עוד באתרים:

www.psych-k.com

הטיפול אורך כ 45 דקות

מספר הפגישות הנדרש משתנה מילד לילד .

דרושה רק פגישה אחת לשינוי אמונה חוסמת.

 

Facebook Comments

סגירת תפריט